3.1.14

Hello 2014! / W tym roku postanowień nie będzie:)



Tak, w tym roku nie mam żadnych oficjalnych postanowień:) Bo i tak się u mnie nie sprawdzają. Mam kilka projektów, które chcę zrealizować w ciągu najbliższych miesięcy. Ale one pojawiły się w mojej głowie dużo wcześniej, zmiana daty nie ma z tym nic wspólnego.

W tym roku chcę pracować przede wszystkim  nad swoim charakterem a tego nie da się jednoznacznie określić "zadanie wykonane/niewykonane"

Tradycyjnie tylko zrobiłam podsumowanie roku. I tradycyjnie już nie było dla mnie zbyt zadowalające:/

Ale i tak znowu naiwnie wierze, że ten rok będzie lepszy. Że JA będę lepsza.
Czas popracować nad prokrastynacją. I organizacją czasu oraz przestrzeni. I jeszcze tyloma innymi rzeczami... 

Kończę to gadanie. Idę podbijać świat! ;p

2 komentarze:

  1. Masz rację! Pora podbić świat! ;-) Wszystko zależy od nas i od okoliczności. Nad pierwszym możemy zapanować, do drugiego możemy się przystosować ;-)

    OdpowiedzUsuń